Angajații Facebook, dar și prietenii acestora, au fost cobaii pe care Facebook i-a folosit pentru a-și perfecționa tehnologiile de recunoaștere facială.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
În perioada 2015 - 2016, Facebook a derulat teste interne ale unei aplicații de recunoaștere facială. Testele au costat în antrenarea aplicației cu ajutorul propriilor angajații și al pritenilor care-i vizitau pe aceștia la sediul companiei.
Conform unor surse interne citate de Cnet, aplicația în cauză funcționa îndreptând pur și simplu camera telefonului către o persoană și recunoștea orice angajat și majoritatea celor care-l vizitau.
Facebook contrazice această informație, spunând că recunoașterea facială a fost testată doar pe acele persoane care aveau activată funcția de recunoaștere facială activată.
CITEȘTE ȘI O nouă posibilă lovitură pentru Huawei: Țările UE susțin o politică fermă față de furnizorii de echipamente 5G2015 - 1016 coincide cu perioada în care Facebook încă nu avea “intimitate” în dicționar și nu era preocupată de acest aspect.
Între timp, după scandalul Cambridge Analytica și cele care i-au urmat, Facebook și-a schimbat poziția în ceea ce privește intimitatea și chiar a anunțat că viitorul rețelei socială îl reprezintă comunicarea privată și securizată dintre utilizatori.
Compania condusă de Mark Zuckerberg este judecată pentru modul în care a colectate datele necesare recunoașterii faciale într-un proces care se desfășoară în prezent în Statele Unite.