Facebook anunță noi reguli privind reclamele politice înainte de alegerile europarlamentare

Facebook anunță noi reguli privind reclamele politice înainte de alegerile europarlamentare
Profit.ro
Profit.ro
scris 29 mar 2019

Richard Allan, vicepreședintele Facebook privind politici globale, a declarat că scopul noilor reguli este să asigure că rețeaua socială nu este folosită de agenți străini pentru a influența alegerile și să garanteze că „oamenii vor avea o vizibilitate totală a tuturor acțiunilor de campanie care vor avea loc”.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Profit News TV - Maraton Fonduri Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC.
6 iunie - Profit News TV - Maraton Energie
11 iunie - Medika TV - Maraton Sănătatea Aparatului Urinar
13 iunie - Eveniment Profit.ro - Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
17 iunie - Eveniment Profit.ro - Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield

Ca parte a acestor schimbări, Facebook cere acum oricui dorește să transmită un mesaj politic către utilizatorii dintr-o anumită țară să dovedească că este rezident al respectivei țări, scrie News.ro.

FOTO Ecaterina Andronescu propune introducerea a patru tipuri de Bacalaureat CITEȘTE ȘI FOTO Ecaterina Andronescu propune introducerea a patru tipuri de Bacalaureat

Restricțiile se vor aplica pentru mesajele obișnuite de campanie pentru susținerea unui candidat sau partid dar și pentru „reclame bazate pe un caz anume”. Cele din urmă conțin șase categorii „de zone controversate din punct de vedere politic” precum „valorile politice, imigrația, securitatea și politica externă, drepturile civile și sociale, politicile privind mediul și economia”.

Parte a noii inițiative este o bibliotecă a reclamelor care va permite organizațiilor non-guvernamentale, jurnaliștilor și cercetătorilor să le analizeze.

De asemenea, creatorii de reclame vor trebui să includă date de contact pe paginile lor pentru ca grupările de monitorizare să îi poată contacta.

Publicul va avea acces la datele din biblioteca de reclame timp de șapte ani. Nu va indica ce audiență caută cei care fac reclamele, în ciuda faptului că Facebook a fost criticată pentru că a permis ca anumite reclame să vizeze utilizatorii care își exprimă viziuni rasiste sau naziste.

Decizia vine după ce Facebook a anunțat miercuri că a interzis lăudarea, susținerea și reprezentarea naționalismului și separatismului alb pe platformele sale de socializare, intensificând măsurile de combatere a propagării mesajelor de ură

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
legerile europarlamentare