Cel mai recent produs Facebook, E.gg, pare la prima vedere o simplă aplicație de creat colaje, însă reprezintă, mai degrabă, o testare a unui tip mai simplu de rețea socială.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
NPE Team, grupul de cercetare din cadrul Facebook, a lansat E.gg, o aplicație pe care o descrie ca un creator de reviste digitale și colaje media, în care pot fi implicate o serie întreagă de elemente grafice.
Anunțată în urmă cu mai multe luni, noua aplicație este acum disponibilă în Statele Unite, pe iOS, urmând să ajungă în curând în alte țări și pe Android.
Utilizatorii pot crea și partaja așa-numite pânze digitale pe care pot desena cu elemente grafice moderne, de la imagini statice și text la GIF-uri animate. În cazul GIF-urilor, aplicația beneficiază de colecția vastă de animații pe care Facebook a dobândit-o prin achiziționarea Giphy.
Pentru fiecare creație poate fi creat un link unic, ce poate fi trimis prietenilor. Aceștia o pot vedea și fără a avea aplicația instalată.
Cei care au aplicația instalată, pot naviga și descoperi creațiile altor persoane, ca într-o rețea socială veritabilă - un fel de Instagram cu colaje în loc de fotografii și video. Utilizatorii pot, de asemenea, prelua și modifica creațiile altora.
Prin E.gg Facebook vrea să vadă în ce măsură oamenii se pot exprima mai liber și mai creativ într-un mediu cu o presiune socială mică.