Facebook a lansat o nouă aplicație prin care utilizatorii săi pot fi plătiți dacă acceptă să le fie colectate datele despre modul în care utilizează dispozitivele și aplicațiile descărcate pe acestea, relatează miercuri Press Association.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Numită Study, noua aplicație de la Facebook, colectează date despre perioada dedicată utilizării aplicațiilor instalate pe un dispozitiv, dar și despre activitățile de interes, țara de proveniență, dispozitivul deținut de utilizator și tipul rețelei folosite, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI VIDEO Opera lansează primul browser pentru gamingFacebook a anunțat că participanții vor fi recrutați prin intermediul reclamelor la aplicație, ce pot fi accesate de utilizatori care se pot înregistra și, dacă se califică, vor fi invitați ulterior să descarce aplicația din magazinul Google Play Store.
În prima etapă, aplicația va fi disponibilă doar utilizatorilor din Statele Unite și India.