Compania care a început ca o rețea socială pentru facultăți, lansează Facebook Campus, care este chiar o rețea socială pentru studenții aceleiași facultăți.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Cel mai nou produs Facebook, Campus, se dorește a fi o rețea socială privată, în sensul că în loc să fie disponibilă tuturor, va putea fi folosită doar de studenți.
Studenții aceleiași facultăți au în Campus un mediu social doar al lor, în care pot comunica între ei, pot crea și organiza grupuri tematice, pot organiza evenimente și pot primi mesaje din partea conducerii administrative.
Disponibilă la început în 30 de colegii din Statele Unite, Campus poate fi folosită pe baza unei adrese de email @edu și va fi accesată din cadrul aplicației Facebook, unde va deveni una din multele secțiuni ale tab-ului More.
Oficialii Facebook spun că rețelele sociale nișate, precum Campus, care oricum reprezentau viitorul companiei, cum a spus anul trecut Mark Zuckerberg, sunt mai necesare ca niciodată în contextul pandemiei.
Deși s-ar putea adresa și altor categorii de oameni prin astfel de rețele sociale, Facebook începe cu studenții deoarece are o problemă cu îmbătrânirea bazei sale de utilizatorii. Tinerii par să prefere alte aplicații, precum Snapchat, Instagram și TikTok.