Într-o scrisoare publică postată pe blog-ul de presă al Facebook, compania recunoaște că a angajat special o firmă de PR pentru a investiga și a direcționa atenția către miliardarul George Soros.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
După informațiile publicate de presa americană și negările lui Mark Zuckerberg respectiv ale șefului de operațiuni Sheryl Sandberg, Facebook recunoaște pentru prima dată că a angajat o agenție de PR pentru a-și decredibiliza criticii printr-o conexiune cu George Soros.
Vina și-o asumă șeful de comunicare al companiei, Elliot Schrage, care recunoaște că a angajat firma de PR Definers Public Affairs special pentru a-l targeta pe Soros.
Schrage spune că a fost o operațiune desfășurată în două etape. Prima oară s-a dorit căutarea eventualelor motivații financiare ale lui Soros ca urmare a criticilor publice pe care acesta le-a făcut la adresa Facebook și Google.
CITEȘTE ȘI Mark Zuckerberg, CEO-ul Facebook, anunță că nu va demisiona, în ciuda scandalurilor în care a fost implicată companiaÎn ianuarie 2018, Soros spunea, într-un discurs susținut în cadrul Forumului Economic Mondial de la Davos, că cele două companii de tehnologie sunt o amenințare pentru societate.
Câteva luni mai târziu, când o organizație nouă, intitulată Freedom From Facebook, a început să critice politicile Facebook, Definers Public Affairs ar fi descoperit că unii dintre membrii organizației erau susținuți financiar de Soros.
Facebook a trimis atunci documente către presă încercând să arate că în spatele noului critic ar sta, de fapt, Soros.
Schrage nu și-a cerut scuze în scrisoarea publicată pentru tacticile folosite, ci le-a apărat spunând că este normal ca o companie să-și studieze rivalii.