Jumătate de milion de oameni accesează zilnic Facebook Stories, o cifră care pare surprinzătoare pentru o facilitate care părea ignorată de majoritatea utilizatorilor.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Performanța Facebook Stories este contorizată pe rețeaua socială și aplicația Messenger, astfel că cifra de 500 de milioane de utilizatori este cumulată pe cele două produse. Facebook nu spune câți utilizatori folosesc Stories doar în cadrul rețelei sociale, acolo unde părea că nu are succes.
Asta înseamnă că o treime din cei 1,56 de miliarde de utilizatori Facebook intră zilnic pentru a posta sau doar a viziona conținutul în formatul efemer Stories.
500 de milioane de utilizatori pare a fi pragul momentului pentru Facebook. Acesta este nivelul la care au ajuns și funcțiile similare din Instagram și WhatsApp separat.
CITEȘTE ȘI Acțiunile Twitter au crescut cu 13% după rezultate trimestriale peste așteptăriAnunțul a fost făcut chiar de șeful companiei, Mark Zuckerberg, în cadrul conferinței cu investitorii în care Facebook și-a anunțat rezultatele financiare.
Formatul Stories a fost copiat de Facebook de la Snapchat și integrat în toate produsele mari ale companiei.
COO-ul Sheryl Sandberg a făcut cunoscut faptul că formatul stories are 3 milioane de advertiseri la nivelul tuturor produselor Facebook care-l folosesc.