Facebook: Tehnologiile pentru blocarea mesajelor publicitare ar putea afecta veniturile

Facebook: Tehnologiile pentru blocarea mesajelor publicitare ar putea afecta veniturile
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 7 nov 2015

Facebook și-a avertizat acționarii că veniturile grupului ar putea să scadă din cauza tehnologiilor utilizate de consumatori pentru blocarea mesajelor publicitare în mediul online, relatează Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Grupul IT american a raportat o creștere de peste 45% a veniturilor din trimestrul al treilea, la 4,5 miliarde dolari, din care 4,3 miliarde dolari au provenit din servicii de publicitate.

Operatorul celei mai mari rețele de socializare din lume, cu peste 1,5 miliarde de utilizatori activi lunar, a declarat, în raportul financiar, că veniturile din publicitate au fost afectate ocazional de tehnologiile care blochează mesajele publicitare, în special în cazul calculatoarelor personale.

"Dacă aceste tehnologii vor continua să se extindă, mai ales în cazul platformelor mobile, rezultatele financiare ale grupului ar putea fi afectate negativ pe viitor", se arată în documentul remis bursei de la New York.

Publicitatea de pe platformele mobile contribuie cu peste 70% la veniturile Facebook. 

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
publicitate
venituri
tehnologii
blocare