Facebook vrea să integreze e-commerce în aplicația de chat

Facebook vrea să integreze e-commerce în aplicația de chat
Florin Rusu
Florin Rusu
scris 9 apr 2016

Facebook va lansa, la conferința sa anuală, F8, o nouă tehnologie, “chatbot”, menită a permite integrarea e-commerce în aplicația de chat. Utilizatorii vor putea comanda bunuri și servicii direct prin aplicația Messenger a Facebook, susține The Wall Strett Journal.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

Acesta este cel de-al doilea an în care Messenger-ul este vedeta conferinței F8, fapt care arată importanța din ce în ce mai mare pe care o acordă Facebook aplicației sale de chat. Anul trecut, compania le-a permis accesul la background-ul aplicației dezvoltatorilor externi, inclusiv celor care produc aplicații de editare foto și video, și companiilor precum Everlane și Zulily, care utilizează chat-ul Facebook pentru a efectua chestionare în rândul clienților și a le oferi amănunte legate de curierat.

Facebook vrea, potrivit unor surse citate de WSJ să dezvolte noul serviciu în parteneriat cu 1-800-Flowers.com Inc., companie care se ocupă cu livrarea de flori și aranjamente florale. 1-800-Flowers ar putea contacta clienții mai vechi pe Messenger în legătură cu sărbătorile viitoare, precum Ziua Mamei, oferindu-le totodată promoții.

Compania aeriană KLM a introdus la începutul lunii aprilie opțiunea prin care pasagerii săi pot primi direct pe mesageria Facebook confirmarea rezervării, cartea de îmbarcare și verificarea status-ului zborurilor.

Astfel, KLM a devenit prima companie aeriană la nivel mondial care își extinde serviciile disponibile prin intermediul Facebook Messenger. Pe lângă posibilitatea de a primi detaliile zborului pe e-mail sau sms, de luna aceasta pasagerii vor putea opta pentru a primi toate aceste informații și pe Facebook.

KLM oferă clienților săi din întreagă lume, prin intermediul Facebook Messenger, confirmarea rezervării și a check-in-ului, boarding pass-ul și actualizări despre status-ul zborului. Pasagerii care au întrebări pot contacta compania aeriană direct prin Messenger. 200 de agenți sunt disponibili 24 de ore din 24, în 13 limbi diferite, formând astfel cea mai mare echipă din lume dedicată social media.

Serviciul de Messenger va fi disponibil tuturor clienților KLM care rezervă bilete prin intermediul KLM.com și care optează pentru a primi informații prin Messenger. KLM are peste 15 milioane de fani pe Facebook.

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
e-commerce
chat
messenger