Versiunea mobilă a motorului de căutare Google va fi modificată astfel încât să ofere utilizatorilor un feed compus din subiecte de interes pentru aceștia.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
La San Francisco, Google a anunțat una dintre cele mai importante schimbări pe care motorul său de căutare le-a suferit din punct de vedere vizual și nu numai.
În locul unei pagini care conținea doar bara de căutare, Google.com va fi completat pe mobile cu un flux de subiecte personalizate, care va fi afișat imediat sub bara de căutări.
Numit Discover, fluxul va recomanda utilizatorilor subiecte personalizate conform intereselor personale, așa cum le observă Google. Acestea vor acoperi o serie întreagă de domenii și nu vor fi neapărat știri.
Cu aceeași ocazie, Google a prezentat Stories, un format vizual care va fi afișat în paginile cu rezultate. Acesta folosește algoritmi de computer vision pentru a completa informațiile în format text cu imagini și video.
Noile facilități, anunțate de Google chiar când motorul său de căutare împlinește 20 de ani, vor fi vizibile în aplicația și versiunea sa mobilă, urmând probabil ca ulterior să fie lansate și pe desktop.