FOTO Facebook lansează Neighborhoods

FOTO Facebook lansează Neighborhoods
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 6 mai 2021

Aplicația Facebook va avea o secțiune dedicată comunicării dintre vecini și în cadrul comunităților locale, numită Neighborhoods.

Evenimente:
21 martie - Maraton Profit News TV Economia Sustenabila (ediția a II-a) – cu sprijinul: ACUE, Auchan, Liberty, OMV Petrom, Romgaz, Tinmar Energy, Transgaz, Hidroelectrica, Borsec, Nuclearelectrica
26 martie - Maraton Medika TV Inovație în estetică - cu sprijinul: Regina Maria
28 martie - Eveniment Profit.ro IMM (ediția a IV-a) - cu sprijinul: CEC Bank, Raiffeisen Bank, Porsche Finance Group Romania (Sharetoo - Abonamentul Auto), UniCredit Bank, Garanti BBVA și REI Grup

Urmărește-ne și pe Google News

Facebook a început testarea unui nou instrument de socializare, în care elementul principal este localizarea - grupurile de participanți se creează pe criteriu geografic, cu scopul punerii în legătură a oamenilor care locuiesc în aceeași zonă.

Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului CITEȘTE ȘI Societatea și-ar dori o nouă abordare din partea autorităților în lupta împotriva fumatului

Disponibilă doar celor peste 18 ani, secțiunea Neighborhoods permite utilizatorilor găsirea persoanelor din apropiere cu interese și pasiuni comune. Compania americană vede utilizarea noii secțiuni atât în zona comunităților de oameni, cât și în zona de business.

Pentru a folosi Neighborhoods, utilizatorii trebuie să dea Facebook acces la o mulțime de date personale. Pe lângă localizare, care este criteriul principal, utilizatorii trebuie să spună ce pasiuni au, pentru a fi puși în legătură cu oameni care împărtășesc aceleași interese și, eventual, să fie targetați mai precis cu reclame de Facebook.

Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii CITEȘTE ȘI Fulfilment by eMAG, instrumentul de un milion de euro care ajută antreprenorii să se concentreze pe creșterea afacerii

Participanții vor putea alege unul din diversele roluri pe care vor să le îndeplinească în comunitatea locală din care fac parte -  "socializer", "helper", "welcomer" etc.

Precum în cazul majorității noilor sale facilități, Facebook nu inventează ceva nou nici în acest caz, ci copiază funcționalitatea Nextdoor, cea mai cunoscută rețea de socializare hiperlocală.

La început, Neighborhoods va fi disponibilă doar în câteva orașe din Statele Unite și Canada. După experiența produselor din trecut, disponibilitatea globală se va produce după mai multe luni sau chiar mai bine de un an.

FOTO Facebook lansează Neighborhoods

viewscnt
Afla mai multe despre
facebook
neighborhoods
comunitati
vecini