Google renunță la paginarea rezultatelor din motorul său mobil de căutare

Google renunță la paginarea rezultatelor din motorul său mobil de căutare
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 15 oct 2021

Rezultatele la căutări pe versiunea mobilă a Google vor fi afișate într-o singură pagină pe care utilizatorul poate să o deruleze în continuu.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Google anunță că nu va mai împărți în pagini rezultatele pe care le afișează la căutările utilizatorilor. În schimb, rezultatele vor fi afișate într-o singură pagină, ce va putea fi derulată până când utilizatorul găsește rezultatul dorit.

JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase CITEȘTE ȘI JD Agro Cocora continuǎ seria de proiecte de expansiune ambițioase

În noul format, rezultatele se vor încărca progresiv, pe măsură ce se derulează în jos. Cu această schimbare, utilizatorul nu mai trebuie să dea Next la finalul fiecărei pagini, dacă nu găsește rezultatul căutat.

Google spune că majoritatea utilizatorilor, care caută un răspuns punctual, nici nu trec de prima pagină a rezultatelor, deoarece găsesc la început ceea ce caută.

Modificarea, spune Google, îi vizează pe cei care fac cercetări mai ample sau se documentează din mai multe surse pe anumite subiecte - cei care au nevoie să viziteze mai multe site-uri din rezultatele afișate la căutare.

Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de trafic CITEȘTE ȘI Cum previi picarea site-ului în cazul creșterilor masive de trafic

Ce nu spune Google este că această schimbare va oferi companiei mai multă libertate în plasarea reclamelor. În loc să se limiteze la anumite poziții fixe dintr-o pagină, Google va putea insera reclamele între rezultate, cum face Facebook, de exemplu.

Noul format este acum activat în Statele Unite, atât pe Android, cât și pe iOS, urmând ca ulterior acesta să fi extins la nivel global.

viewscnt
Afla mai multe despre
google
cautare