La fel ca versiunea mobilă a celui mai folosit motor de căutare, varianta pentru desktop va avea Continuous Scrolling, care va scuti utilizatorii de navigarea prin mai multe pagini de rezultate.
1 aprilie - Profit Health.forum Radiografia cheltuielilor din sănătate - cu sprijinul: Arpim, Bristol Meyers Squibb, Roche, Stada, MSD, UCB Pharma Romania
9 aprilie - Eveniment Profit.ro - Investiții vs Deficit: Provocări și riscuri sub impactul datoriei și deficitelor publice în creștere
23 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
În mod tradițional, Google a folosit paginarea rezultatelor afișate la căutări. După parcurgerea primei pagini, dacă nu era mulțumit de rezultatele de aici, utilizatorul trebuia să dea click pe următoarele pagini pentru a vedea mai multe rezultate.
Cu modul Continuous Scrolling vor fi încărcare automat până la șase pagini (patru pe mobil). La final va exista un buton More, pe care utilizatorii vor da click dacă vor să vadă și mai multe rezultate.
Dincolo de beneficiile de „usability”, această abordare poate fi benefică și site-urilor care nu sunt afișate în primele rezultate. Pentru că pot fi accesate acum mai ușor, acestea ar putea beneficia de mai mult trafic din Google.
Funcția Continuous Scrolling este implementată acum pentru căutările în limba engleză.
Aceasta vine într-un moment în care sunt vizibile multe nemulțumiri ale utilizatorilor legate de calitatea rezultatelor și volumul reclamelor afișate de Google Search, care domină copios piața motoarelor de căutare online.