Google, divizie a grupului Alphabet, va oferi utilizatorilor motorului său de căutare mai multe informații privind motivele găsării rezultatelor afișate, a anunțat compania.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Astfel, persoanele care efectuează căutări vor putea să dea click pe detalii precum modul în care rezultatele obținute corespund cuvintelor lor de căutare, pentru a decide mai bine dacă informațiile sunt relevante, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemieGoogle a făcut schimbări pentru a oferi utilizatorilor un context mai bun legat de rezultatele oferite de motorul de căutare.
La începutul acestui an, Google a introdus ferestre pentru a informa utilizatorii despre sursele de informare pe care le văd. De asemenea, compania a început să avertizeze utilizatorii atunci când un subiect evoluează rapid, iar rezultatele căutărilor ar putea să nu fie sigure.