Instagram vrea să crească lungimea filmărilor verticale

Instagram vrea să crească lungimea filmărilor verticale
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 31 aug 2023

În tentativa sa de a concura cât mai eficient cu TikTok, Instagram ia în considerare creșterea la 10 minute în lungime a filmărilor în format Reels.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Instagram a început să testeze posibilitatea creării și publicării filmărilor verticale cu o lungime de până la 10 minute, în loc de numai trei minute, cât este limita actuală.

Dacă va implementa această facilitate, platforma socială deținută de Meta va călca pe urmele TikTok, care a crescut timpul filmărilor la 10 minute încă din februarie 2022.

Meta Platforms a întrerupt o campanie de dezinformare legată de autoritățile chineze CITEȘTE ȘI Meta Platforms a întrerupt o campanie de dezinformare legată de autoritățile chineze

Un alt aspect important rezultat din această schimbare este că Instagram va putea concura pe partea video inclusiv cu YouTube.

Creatorii de conținut vor putea posta filmări mai lungi pe nișele pe care activează, iar acestea, la rândul lor, vor putea acomoda mai multă reclamă.

Instagram a lansat recent posibilitatea adăugării coloanelor sonore la postările cu mai multe cu fotografii, ca o nouă modalitate de creștere a engagement-ului.

viewscnt
Afla mai multe despre
instagram
tiktok
video