Canalele inspirate de la Telegram și lansate deja pe Instagram și WhatsApp, vor fi implementate de compania americană pe Facebook și Messenger.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Meta anunță că va adăuga funcționalitatea numită „broadcast channels” în cadrul serviciului de comunicare Messenger și a platformei sociale Facebook.
Paginile de Facebook vor putea crea astfel de canale pentru a încerca să „se implice mai profund” în relația cu urmăritorii, spune comunicatul companiei.
Primul mesaj trimis pe un canal nou ajunge la toți cei urmăresc pagina de Facebook respectivă, cerându-le acestora să se aboneze la noul canal.
Cei care se înscriu în astfel de canale vor primi notificări la fiecare mesaj, ceea ce poate deveni o problemă, mai ales dacă sunt urmărite mai multe canale.
Canalele implementate de Meta după modelul Telegram sunt o modalitate de comunicare cu sens unic, în care deținătorul canalului poate trimite mesaje, dar urmăritorii nu pot decât să adauge reacții cu emoji-uri.
Noile canale vor deveni disponibile pe Facebook și Messenger în săptămânile care urmează.