O companie poloneză care concurează cu Google și Facebook pe remarketing dinamic face afaceri de milioane de euro în România

O companie poloneză care concurează cu Google și Facebook pe remarketing dinamic face afaceri de milioane de euro în România
Ana Maria Petcana
Ana Maria Petcana
scris 30 sep 2016

RTB House, o companie poloneză specializată în publicitatea online, care concurează cu Google și Facebook pe zona de remarketing dinamic, a avut în primele șase luni o creștere a cifrei de afaceri cu 264% față de perioada similară a anului trecut și vrea să mențină acest ritm până la sfârșitul anului, ca urmare a creșterii portofoliului de clienți și campaniilor derulate, a declarat pentru Profit.ro Cătălin Emilian, director al RTB House România și Bulgaria.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente

23 aprilie - Profit News TV - Maratonul de Educație Financiară. Parteneri: 123 Credit, ARB, BCR, BRD, CEC Bank, PAID, UNSAR, XTB
25 aprilie - MedikaTV - Maratonul Sănătatea Digestiei
27 mai - Eveniment Profit.ro Real Estate (ediţia a IV-a) - Piața imobiliară românească sub aspectul crizei occidentale

În 2015, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 7 milioane euro.

”Comparând primele 6 luni din 2015 cu aceeași perioadă a acestui an, la nivel global, creșterea este de 116%.  Pe piața din România, creșterea este 264% și, în mod cert, 2016 este cel mai bun an pentru noi și facem toate eforturile sa mentinem acest rezultat. Creșterea vine atât din mărirea portofoliului de clienți cât și din creșterea campaniilor pe care le derulăm cu clienții existenți”, spune directorul RTB House România și Bulgaria.

Compania are în acest moment peste 70 de campanii active în România, pentru clienți precum Altex.ro, Answear.ro, Avon.ro, Cel.ro, Evomag.ro, F64.ro, Fashiondays.ro,  Olx.ro, Orange.ro, PCGarage.ro și Zoot.ro.

”În general, campaniile pe care le avem cu clienții noștri nu sunt campanii punctuale pentru un anumit eveniment, ci sunt campanii continue, care pot avea ajustări în funcție de scopul clientului într-o anumită perioadă. Clienții noștri sunt în general site-urile medii și mari care activează în zona de comerț online”, spune Cătălin Emilian.

Șeful RTB House România și Bulgaria spune că plata campaniei se face în funcție de vânzările realizate.

Antreprenorul român care a creat brandul London Tailors: Mi-ar plăcea să lucrez cu producători locali, dar nu am găsit nivelul dorit CITEȘTE ȘI Antreprenorul român care a creat brandul London Tailors: Mi-ar plăcea să lucrez cu producători locali, dar nu am găsit nivelul dorit

”Fiecare client investește diferit, în funcție de adaosul comercial practicat pe care îl are și de profitabilitatea pe care vrea să o obțină. Lucrăm individual pentru fiecare caz și încercăm să găsim cel mai bun model de plată, în funcție de nevoile clientului. Cel mai important lucru pe care îl câștigă clienții noștri este că îi ajutăm să își crească vânzările”.

Cea mai profitabilă piață este, în acest moment, cea de fashion, unde ciclul achizițiilor este mai scurt, arată directorul RTB House, care de altfel prevede o creștere bazată în special pe Fashion, Home & Deco și Articole sportive.

Pe lângă generarea de vânzări, campaniile de display cresc notorietatea brandurilor.

”Tehnologiile de retargetare sunt extrem de binevenite nu doar în campaniile de performance, ci și în creșterea notorietății brandului pentru acele afaceri. Mă aștept să avem o creștere și pe această zonă de campanii de retargetare, care nu au ca scop principal generarea de conversii”, mai spune Cătălin Emilian.

Înființat în 2012, RTB House operează la nivel mondial și are 850 de campanii unice pentru branduri globale în aproximativ 40 de piețe din Europa, America Latină, Asia și Pacific, Orientul Mijlociu și Africa. Echipa RTB House este formată din 150 de persoane - experți în performance marketing, analiști de vânzări, programatori, specialiști în servicii pentru clienți.

viewscnt
Afla mai multe despre
rtb house
estimări
afaceri
planuri