Dominată copios de Samsung, piața smartphone-urilor pliabile a avut un trimestru excelent, cu o creștere care va da și mai multă încredere producătorilor.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Rezultatele din cel de-al treilea trimestru al anului arată că utilizatorii sunt dispuși să cumpere smartphone-uri pliabile, dacă principala barieră - prețul prea mare - cade.
În T3, au fost livrate 2,6 milioane de smartphone-uri pliabile, conform DSCC. Față de aceeași perioadă a anului trecut, creșterea este de 480%, iar față de trimestrul anterior piața a crescut cu 215%.
Samsung domină copios piața smartphone-urilor pliabile, din care deține 93%.
Conform analiștilor, Samsung a reușit să crească în ultimul trimestru în primul rând datorită reducerii prețurilor și derulării unor programe avantajoase de înlocuire a modelelor vechi.
Galaxy Z Flip 3, care costă 1.000 de euro, este cel mai popular model de smartphone pliabil al momentului. Acesta are o cotă de 60% din piață.
La mare distanță de Samsung, cu presiunea embargoului american de gât, vin cei de la Huawei, care dețin 6% dintr-o piață pe care încă nu a intrat Apple.
DSCC estimează că piața va crește într-un ritm asemănător și în ultimul trimestru al anului, când se așteaptă să fie livrate 3,8 milioane de unități.