Brio, platforma digitală de soluții fundamentate științific, pentru îmbunătățirea performanței școlare, destinată elevilor, părinților, educatorilor, școlilor și altor instituții implicate în actul educațional din România, se listează pe SeedBlink, cea mai mare platformă de equity crowdfunding din regiune.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Testele Brio sunt dezvoltate de experți pentru a urmări programa școlară românească, însă utilizează aceeași metodologie precum prestigioasele teste internaționale GMAT, GRE și SAT.
CITEȘTE ȘI Danemarca controlează conturile Google, pentru a stabili dacă are obligații fiscale neachitateSoluția digitală cu componentă SaaS s-a concretizat după cinci ani de dezvoltare, compania fiind înființată în 2014 de trei acționari, respectiv Dragoș Iliescu (67,9% din acțiuni), Profesor Universitar, Președintele Școlii Doctorale de Psihologie și Științe ale Educației, Universitatea București, fondatorul companiei TestCentral (editorul de teste psihologice științifice din România) și președinte al Diviziei de Testare a IAAP (International Association of Applied Psychology), Thomas Oackland (12%), mentorul lui Dragoș Iliescu, cunoscut sub numele de "părintele testării standardizate", autor al 14 cărți, peste 250 de articole și circa 100 de capitole incluse în volume de știința psihologiei educaționale, și Brandient Consult (20%) care se implică activ în strategia de branding si dezvoltarea strategică a platformei.