Orange România, liderul pieței locale de telecom, a început să îi notifice pe clienți că serviciile companiei se vor scumpi, începând cu luna decembrie și chiar noiembrie pentru unii clienți.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast
Clienții Orange au fost anunțați că urmează să fie modificate unilateral contractele pentru serviciile de furnizare.
CITEȘTE ȘI Breșă de securitate indicată pentru WhatsApp, care ar fi expus numerele de telefon a 360 de milioane de utilizatori din 108 țări. Reacția companieiMajorarea tarifelor este justificată de necesitatea acesteia „pentru a asigura o calitate ridicată a serviciilor” pe care le oferă „în contextul creșterii constante a costurilor de furnizare a serviciilor mobile și fixe”.
Compania mai spune că prețul abonamentului se va scumpi cu sume între 1 și 1,19 euro, conform Economica.net. În cazul clienților care vor să primească factura în fomat fizic, vor trebui să plătească 1 euro suplimentar.
CITEȘTE ȘI INFOGRAFICE Industria locală de software va înregistra un nou record. UiPath a depășit IBM în RomâniaȘi ceilalți operatori de pe piață au anunțat măsuri similare. Telekom România și-a notificat clienții persoane juridice că va crește prețul abonamentelor cu până la 4 euro începând din luna octombrie. Iar Vodafone a anunțat recent că abonamentele se vor majora de la 1 ianuarie 2023 pentru acei clienți cărora nu li s-au scumpit subscripțiile în primul val, din luna septembrie.