Abonamentul vândut de Snapchat are acum peste 3 milioane de abonați plătitori, anunță platforma socială americană.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Mai bine de 3 milioane de oameni plătesc acum pentru un abonament Snapchat+, care oferă o serie de servicii în plus față de funcționalitățile de care se bucură utilizatorii obișnuiți.
Pentru 4 dolari pe lună, abonații se bucură de o serie de beneficii printre care accesul la funcționalități experimentale, vizualizarea privată a postărilor și a story-urilor, filtre și efecte avansate, funcții suplimentare de prelucrare foto și altele.
Lansat în luna iulie a anului trecut, Snapchat+ a atins 1 milion de abonați deja după prima lună. Jumătate de an mai târziu, în ianuarie 2023, se ajungea la 2 milioane de abonați.
Faptul că al treilea milion de abonați a fost adăugat după doar trei luni, sugerează o accelerare a creșterii numărului de abonați, ceea ce este semnal pozitiv nu doar pentru Snapchat, ci și pentru alte platforme sociale care vor să urmeze acest model de business.
Snapchat are 750 de milioane de utilizatori lunari, dintre care 375 de milioane intră cel puțin o dată pe zi, conform celui mai recent anunț oficial, făcut în luna februarie.
Compania nu a avut un 2022 foarte bun, după ce a disponibilizat 1.300 de angajați și a renunțat la anumite produse pe care le dezvolta, precum drona Pixy.