Spotify Technology SA a anunțat miercuri o redresare a cererii pentru serviciile de streaming de muzică, după nivelul slab de la începutul trimestrului doi, pe fondul efectelor pandemiei de coronavirus (COVID-19), iar numărul de abonați care plătesc a atins 138 de milioane, depășind estimările analiștilor, transmit Reuters și site-ul cityam.com.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Numărul de abonați premium, care reprezintă cea mai mare parte a veniturilor companiei suedeze, a urcat cu 27% față de anul trecut. Analiștii se așteptau ca Spotify să aibă 136,4 milioane de abonați care plătesc, în perioada aprilie-iunie 2020, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Lituanienii de la Apex Alliance au deschis un nou hotel în RomâniaVeniturile platformei audio au urcat cu 13% în trimestrul doi, la 1,89 miliarde de euro, de la 1,67 miliarde de euro în urmă cu un an.
Totuși, pierderile au crescut spectaculos, ajungând la 167 miliarde de euro, de la 17 miliarde de euro la 31 martie 2020, după ce costurile au urcat cu 48%.
Numărul utilizatorilor lunari activi - unde sunt incluși și cei care nu plătesc abonament - a crescut cu 29% în trimestrul doi, la 299 milioane.