Compania suedeză va verifica dacă abonații planului Family locuiesc într-adevăr la aceeași adresă și amenință că va merge până la dezactivarea conturilor în cazul celor care încalcă politicile serviciului.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Spotify Family, care nu este deocamdată disponibil și în România, costă 15 dolari pe lună și poate fi folosit de până la 6 utilizatori, cu condiția ca aceștia să aibă același domiciliu. De aici și denumirea Family.
Însă, pentru că probabil are informații conform cărora unii utilizatori ar abuza de acest abonament, Spotify vrea acum să verifice din când în când coordonatele geografice ale celor care au un abonament Family pentru a se asigura că, într-adevăr, locuiesc la aceeași adresă.
În regulamentul platformei se specifică acum faptul că utilizatorilor li se va cere să-și confirme adresa folosind aplicația Spotify și Google Maps. Această verificare se va face la anumite intervale de timp.
CITEȘTE ȘI Apple TV+ va costa doar 1,4 dolari în IndiaDacă se constată că unul sau mai mulți membri nu se află niciodată la adresa trecută de titularul contului, Spotify poate suspenda sau șterge definitiv abonamentul respectiv.
Conform unui reportaj făcut de Billboard anul trecut, aproape jumătate din abonații Spotify erau pe un abonament Family. Dacă utilizatorii folosesc incorect acest tip de abonament, Spotify pierde bani.
Pe de altă parte, dacă cei care acum folosesc incorect un abonament Spotify Family se hotărăsc să migreze către un serviciu concurent, cu niște reguli mai puțin stricte în această privință, Spotify ar putea pierde și mai mulți bani.