Spotify interzice oficial folosirea adblock-elor

Spotify interzice oficial folosirea adblock-elor
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 8 feb 2019

Deși luptă de mult timp cu cei care încearcă să-i blocheze reclamele, Spotify va include abia acum o clauză care interzice acest comportament.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Spotify a anunțat că va include în Termenii Serviciului reguli speciale care vor interzice blocarea reclamelor sau distribuirea instrumentelor create pentru a bloca reclamele serviciului său.

Noul regulament, care va intra în vigoare de la 1 martie, va permite Spotify să închidă imediat conturile celor care încalcă aceste reguli, fără vreo avertizare anterioară.

Oficialii companiei suedeze au făcut cunoscut încă de anul trecut că Spotify folosește deja mai multe sisteme care monitoriează comportamentul utilizatorilor și depistează “modificarea artificială a activității de streaming”.

Germania restricționează colectarea de date de către Facebook CITEȘTE ȘI Germania restricționează colectarea de date de către Facebook

Tot anul trecut Spotify anunța că aproximativ 2 milioane din utilizatorii săi apelează la diverse metode, inclusiv aplicații modificate, pentru a folosi versiunea gratuită a serviciului fără a f întrerupți reclame.

Până acum, Spotify avertiza utilizatorii prinși că blochează reclamele și chiar dacă le suspenda conturile, acestora li se oferea șansa reactivării după renunțarea la instrumentele de blocare a reclamelor. Doar în cazurile în care acest comportament persista, conturile erau terminate.

Ultimul trimestru a adus pentru prima oară Spotify pe profit, companie care a făcut cunoscut că reclamele i-au adus venituri de doar 175 de milioane de euro. În comparație, conturile plătite au generat venituri de 1,32 miliarde de euro.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
muzica
reclame
adblock