Platforma de streaming Spotify are 108 milioane de abonați plătitori, sau premium, și 232 de milioane de utilizatori activi lunar, potrivit cifrelor comunicate miercuri, citate de Variety.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Datele reprezintă situația la finalul lunii iunie 2019, arată news.ro.
Creșterea înregistrată este de 8 milioane de abonați premium și de 15 milioane de utilizatori activi lunar în ultimele trei luni.
Prin comparație, Apple Music a înregistrat 60 de milioane de abonați la finalul lunii iunie, număr care îi cuprinde și pe cei ce beneficiază de o perioadă de trei luni de gratuitate. În cazul Spotify, perioada de gratuitate este de 30 de zile.
Compania, condusă de Daniel Ek, CEO, a anunțat că a semnat contracte cu două case de discuri importante, însă nu le-a numit.
Ek a precizat că pierderile din exploatare înregistrate în al doilea trimestru au ajuns la 3 milioane de euro. Pierderile nete ale companiei au fost de 76 de milioane de euro, față de 394 de milioane de euro în aceeași perioadă a anului trecut. Venitul trimestrial a crescut cu 31% la 1,67 milioane de euro.