TikTok este noul star din social media

TikTok este noul star din social media
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 4 feb 2019

Cu o creștere accelerată a numărului de utilizatori în ultimele luni, TikTok se arată a fi noua amenințare pentru produsele Facebook, după reducerea la tăcere a Snapchat.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Conform firmei de analiză Sensor Tower, TikTok s-a bucurat de o creștere explozivă în ultima perioadă. Doar în luna decembrie, aplicația chinezilor de la ByteDance a înregistrat 75 de milioane de utilizatori noi.

Față de decembrie 2017, când câștigase 20 de milioane de utilizatori noi, TikTok a crescut de la an la an cu 275%.

La nivelul anului trecut, TikTok a ocupat locul patru în clasamentul combinat al celor mai populare aplicații (exceptând jocurile) de iOS și Android. Pe platforma celor de la Apple, TikTok a ocupat chiar primul loc, în primul rând datorită succesului de care se bucură în China, unde este cunoscută sub numele Douyin.

Google a depistat mai multe aplicații care promovau escrocherii CITEȘTE ȘI Google a depistat mai multe aplicații care promovau escrocherii

Însă, TikTok crește accelerat și în piețele vestice, datorită achiziției rivalului Musical.ly în noiembrie 2017 pentru 800 de milioane de dolari. Cele două aplicații au fost unificate în august anul trecut.

TikTok este o rețea socială pentru video în format scurt, în care utilizatorii publică clipuri de 15 secunde. Produsul chinez se diferențiază de orice alt serviciu de pe piață prin conținutul amuzant și de multe ori ciudat, care nu se regăsește în nicio altă parte, nici măcar pe YouTube.

Utilizatorii pot prelucra rapid filmările, fără a necesita cunoștințe de editare video. Din acest punct de vedere, TikTok este văzut ca un Instagram al nișei de video în format scurt.

Succesul TikTok a atras atenția agențiilor de publicitate, iar compania chineză a început recent să testeze afișarea reclamelor în cadrul aplicației.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
video
social media