TikTok lucrează la un flux de conținut local

TikTok lucrează la un flux de conținut local
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 24 aug 2022

Alături de cele două fluxuri de conținut pe care le oferă deja, TikTok se pregătește să lanseze un al treilea flux, care va afișa conținut local.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

TikTok a început să testeze un nou flux de conținut, în care le va afișa utilizatorilor postări din apropierea lor. Acesta se va alătura celor două fluxuri deja existente în aplicație, „Following” și „For You”.

În același timp cu noul flux, TikTok testează și o nouă opțiune care le permite utilizatorilor să adauge etichete de localizare postărilor publicate. Acestea vor ajuta la identificarea conținutului din apropierea utilizatorului, însă, probabil, platforma chineză are și alte mijloace pentru a afla coordonatele geografice ale postărilor făcute de utilizatori pentru a le afișa în viitorul flux de conținut local.

Casca PlayStation VR2 va fi lansată la începutulul lui 2023 CITEȘTE ȘI Casca PlayStation VR2 va fi lansată la începutulul lui 2023

Dacă va avea succesul scontat, noul flux ar putea să atragă și mai mulți utilizatori, în ciuda Facebook și Instagram, care lucrează de zor la copierea celor mai populare facilități ale TikTok.

De cealaltă parte, localizarea este importantă pentru TikTok și cei care cumpără reclame în cadrul platformei, permițând o targetare mai precisă, ceea ce, teoretic, ar trebui să crească șansele de cumpărare a produselor promovate.

O targetare mai precisă a reclamelor și conținutului de pe TikTok este o veste proastă și pentru Google, care știe că, deja, din ce în ce mai mulți tineri caută puncte de interes mai degrabă pe rețelele sociale decât pe propriul motor de căutare.

Cu noul flux de conținut local, TikTok le-ar putea afișa utilizatorilor, de exemplu, postări și reclame ale restaurantelor din zonă, oferind cu multă ușurință o funcție pentru care, în mod tradițional, se apela la Google Search și Google Maps.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
localizare
video