TikTok va împărți veniturile din reclame cu creatorii de conținut

TikTok va împărți veniturile din reclame cu creatorii de conținut
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 5 mai 2022

Creatorii de conținut vor primi un procent din veniturile generate de reclamele pe care ​​TikTok le va afișa alături de clipurile video, însă, banii vor ajunge doar la o parte dintre utilizatorii platformei.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

TikTok a anunțat că va avea un program, pe care-l va numi Puse, în cadrul căruia va afișa reclame alături de unele dintre clipurile video din cadrul platformei. Autorii clipurilor respective vor primi un procent din veniturile generate de reclame.

Programul anunțat de TikTok seamănă, până la un punct, cu ceea ce face YouTube de mulți ani. Doar că platfroma chineză va fi mult mai selectivă, cel puțin la început.

Twitter testează o funcție ce amintește de Google+ CITEȘTE ȘI Twitter testează o funcție ce amintește de Google+

Viitoarele reclame, care, probabil, vor aduce frustrare celorlalți utilizatori, vor fi afișate doar alături de cele mai populare 4% dintre filmări. În plus, vor fi eligibile să primească bani doar conturile care au peste 100.000 de urmăritori.

Împărțirea banilor din aceste reclame între TikTok și utilizatori se va face 50/50. Din nou, procentul este aproape de ceea ce practică YouTube, care oferă chiar 55% creatorilor de conținut.

Programul TikTok Pulse va fi lansat în Statele Unite în iunie. Compania chineză spune că deja, din toamnă, vor începe să fie incluse în acesta și alte țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
venituri
reclame
creatori
conținut