Dacă ar fi o companie de sine stătătoare, Instagram ar valora astăzi 100 de miliarde de dolari.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Conform Bloomberg Inteligence, serviciul cumpărat de Facebook în 2012 pentru 1 miliard de dolari și-a crescut valoarea de 100 de ori în 6 ani.
Rețeaua socială Instagram, care tocmai a anunțat în urmă cu câteva zile depășirea pragului de 1 miliard de utilizatori activi lunari, este așteptată ca în următorul an să obțină venituri de peste 10 miliarde de dolari.
Anul următor Instagram ar putea aduce 16% din veniturile totale ale Facebook, comparativ cu cele 10,6% acontate, conform, eMarketer, în ultimul an.
CITEȘTE ȘI Apple lucrează la versiuni noi ale căștilor AirPods și ale boxei HomePodComparativ cu Facebook, Instagram are o rată mai mare de creștere a numărului de utilizatori. Se estimează că în următorii cinci ani Instagram va ajunge la 2 miliarde de utilizatori activi pe lună.
Un alt avantaj al Instagram vine din faptul că beneficiază de o audiență mai tânără, ceea ce o face mai atractivă pentru companiile de publicitate.
Recent, Instagram a lansat IGTV, o secțiune de filmări cu o durată de până la o oră pe care Facebook o va monetiza cu siguranță prin reclame.
Anul acesta, însă, majoritatea veniturilor vor fi generate tot de reclamele afișate în newsfeed.