Veniturile TikTok au trecut de 2 miliarde de dolari

Veniturile TikTok au trecut de 2 miliarde de dolari
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 14 ian 2022

În ciuda pierderii celei mai importante piețe, TikTok a continuat să-și crească veniturile, care au fost semnificativ mai mari anul trecut față de 2020.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Utilizatorii TikTok au cheltuit anul trecut 2,3 miliarde de dolari în cadrul platformei sociale chineze. Cel puțin așa arată estimarea Sensor Tower, care a luat în calcul și versiunea pentru China, Douyin.

Față de cele 1,3 miliarde câștigate în 2020, veniturile TikTok au crescut anul trecut cu 77%.

Un dezvoltator privat a reușit, de unul singur, să bată marii giganți. O aplicație creată în câteva zile și viralizată pe TikTok a ajuns pe primul loc în App Store CITEȘTE ȘI Un dezvoltator privat a reușit, de unul singur, să bată marii giganți. O aplicație creată în câteva zile și viralizată pe TikTok a ajuns pe primul loc în App Store

Doar în ultimul trimestru din 2021 TikTok a câștigat peste 824 de milioane de dolari, mai mult decât dublu față de aceeași perioadă din 2020, când ajungea la 382 de milioane de dolari.

China a rămas piața care aduce cei mai mulți bani, însă, în T4 2021 a reprezentat doar 57% din veniturile totale, față de 85%, cât reprezenta în T4 2020.

După ce, în 2020, a fost blocat în India, adopția TikTok a scăzut anul trecut cu 25%. De la peste 970 de milioane de instalări în 2020, TikTok a numărat 740 de milioane de instalări în 2021.

Cu toate astea, anul trecut, TikTok a devenit prima aplicație care nu este deținută de Meta ce depășește pragul de 3 miliarde de instalări de când există.

În T4 2021, timpul petrecut pe TikTok a crescut cu 15%, iar numărul de sesiuni (deschideri și folosiri) a crescut față de aceeași perioadă din 2020 cu 30%.

viewscnt
Afla mai multe despre
tiktok
social media