WhatsApp nu renunță la ideea afișării reclamelor

WhatsApp nu renunță la ideea afișării reclamelor
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 8 nov 2023

După ce a negat faptul că ia în considerare să afișeze reclame, șeful WhatsApp revine acum și spune că ar putea introduce reclame în anumite secțiuni ale aplicației.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

În septembrie, când Financial Times scria că aplicația deținută de Meta se gândește să adauge reclame în WhatsApp, șeful de produs, Will Cathcart, a negat informația.

La doar două luni distanță, acesta revine și spune că, totuși, există unele secțiuni ale aplicației unde compania ar putea, totuși, să pună reclame.

CITEȘTE ȘI WhatsApp ar putea cere utilizatorilor să-și confirme adresele de e-mail

Aceste secțiuni ar fi Status, zona în care se afișează Story-urile efemere, și Channels, secțiunea de unde pot fi accesate noile canale de WhatsApp.

Channels reprezintă una dintre cele mai noi componente ale WhatsApp, fiind lansată în vară. Canalele funcționează ca un mijloc de comunicare pentru branduri, presă și influenceri.

Cathcart dă, însă, asigurări că utilizatorii nu vor vedea reclame în ferestrele de discuții

Cea mai populară aplicației de comunicare, folosită de peste două miliarde de oameni, a câștigat până acum bani exclusiv din instrumentele de business oferite companiilor.

viewscnt
Afla mai multe despre
whatsapp
reclame
publicitate