Cel mai mare site de video aduce aproximativ 10% din veniturile totale ale Google.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Pentru prima oară în 14 ani de când l-a cumpărat, Google a făcut publice veniturile pe care YouTube le generează trimestrial și anual din reclamele afișate.
Astfel, în ultimul trimestru al anului trecut, reclamele YouTube au adus companiei americane 4,7 miliarde de dolari. Pe tot anul trecut, reclamele din YouTube au generat 15,15 miliarde de dolari.
Anual, veniturile din reclame ale YouTube au crescut cu aproximativ 4 miliarde, de la 11,16 miliarde, cât a fost cazul în urmă cu un an.
Google a cumpărat YouTube în 2006 pentru 1,65 miliarde de dolari, bani pe care-i produce acum, estimativ, în mai puțin de două săptămâni.
Raportat la ultimul trimestru, veniturile generate de YouTube (4,7 miliarde dolari) reprezintă aproximativ 10% din veniturile Alphabet, care a anunțat că a generat în aceeași perioadă 46 miliarde dolari.