Lansat într-un apartament cu 500 euro, Lensa anunță afaceri de 1 milion euro. Fondator: Am început să fac site-uri la 17 ani și am avut și un lanț de covrigării

Lansat într-un apartament cu 500 euro, Lensa anunță afaceri de 1 milion euro. Fondator: Am început să fac site-uri la 17 ani și am avut și un lanț de covrigării
Profit.ro
Profit.ro
scris 16 nov 2017

Lensa.ro, un start-up românesc specializat în lentile de contact, ochelari de soare și ochelari de vedere, lansat în 2013 cu 500 euro, anunță că a depășit pragul de 1 milion de euro cifră de afaceri în acest an.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Kasparov vine în premieră în România. Detalii AICI

Anul trecut, firma care operează Lensa, Tensa Art Design, cu 6 angajați, a avut o cifră de afaceri de 2,7 milioane lei și un profit net de 137.697 lei.

„Am început afacerea Lensa.ro în 2013, cu 500 de euro, într-un apartament. Am beneficiat din plin de expansiunea e-commerce-ului din România”, a declarat Daniel Crăciun, fondator Lensa.ro.

La înființare, magazinul online a început comercializarea de ochelari de soare și de rame de ochelari ale diferitelor mărci.

Director TUI: Peste 65% din timpul de lucru, un agent de turism caută oferte pentru persoane care, în final, nu cumpără nimic CITEȘTE ȘI Director TUI: Peste 65% din timpul de lucru, un agent de turism caută oferte pentru persoane care, în final, nu cumpără nimic

„Am început să fac site-uri la 17 ani și am avut chiar și un lanț de covrigării. Au fost multe încercări de-a lungul timpului”, povestește Daniel Crăciun.

Daniel Crăciun

Daniel Crăciun

Florin Niță (39 ani), co-proprietar și Business Planing Manager al Lensa.ro, a făcut trecerea la antreprenoriat din poziția de director de marketing la Honda România.

„Am lucrat în corporații cam toată viața. De când mă știu mi-am dorit să dezvolt o afacere, iar cu Lensa.ro mi-am găsit libertatea pe care mi-o doream. România este țara din UE cu cea mai mare rată de creștere a comerțului online și vom continua să ne dezvoltăm în continuare în țară, dar luăm în calcul să ne extindem și în afara României în 2018”, explică Florin Niță.

În 2017, Lensa.ro a înregistrat circa 60.000 comenzi.

viewscnt
Afla mai multe despre
lensa.ro
ochelari
daniel craciun
florin nita