Compania Amazon, un gigant al internetului, a mai făcut un pas în lumea fotbalului prin asigurarea drepturilor exclusive asupra unor meciuri din Liga Campionilor în Italia, pentru următoarele trei sezoane, scrie DPA.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
''Suntem încântați să oferim clienților noștri din Italia, miercuri seara, meciuri de top începând cu 2021'', a spus un purtător de cuvânt al Amazon,, potrivit Agerpres.
CITEȘTE ȘI Piața media - România a înregistrat cea mai mică scădere dintre țările UE în privința bugetelor de publicitate investite. Câștigătorul anului este Digitalul. Prognoza pentru 2021 este una optimistă''Știm că fanii fotbalului din Italia sunt printre cei mai pasionați din Europa și vom lucra din greu pentru a le oferi o experiență de fotbal fantastică, care să-i aducă mai aproape de acțiune'', a adăugat acesta.
Amazon a menționat că acordul include 16 meciuri din Liga Campionilor și Supercupa UEFA în fiecare sezon, ce vor fi transmise în fluxul său Prime Video Platform.
Anterior, Amazon a obținut drepturile de a transmite și meciuri din Premier League sau Bundesliga.