Aleksandras Cesnavicius, CEO al Pro TV, a declarat că postul din Pache Protopopescu se va axa pe partea de digital, scopul fiind atragerea tinerilor.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
„Digitalul e un produs important pentru noi, mai ales dacă vorbim de atragerea tinerilor”, explică Aleksandras Cesnavicius. Prin digital, conținutul de televiziune "clasică" ar putea ajunge și la publicul mai tânăr.
CITEȘTE ȘI Transformarea digitală, răspunsul industriei asigurărilor la provocările pandemiei. Emiterea și plata online a polițelor au crescut exponențial„Cu cât sunt mai tineri, cu atât consumă mai puțină televiziune standard. Am început să facem primii pași anul acesta pentru a găsi conținutul potrivit, cum să ne adresăm unui public diferit în alt mod, să fie ceva sustenabil. Într-o anumită măsură, trebuie să se suprapună cu televiziunea”, a spus Cesnavicius într-un interviu pentru Pro TV, citat de Pagina de Media.
Tot el a punctat că Pro nu trebuie să „copieze” alte posturi internaționale. „Nu trebuie să copiem „jucători” internaționali. Nu e punctul nostru forte, nu e teritoriul nostru. Trebuie să identificăm la ce ne pricepem”, a mai spus lituanianul.