Facebook va începe în curând dezvoltarea ”unor instrumente de excludere a unor subiecte”, pentru a oferi advertiserilor o abilitate mai mare de preveni ca anumite tipuri de conținut să apară alături de reclamele lor, transmite Reuters.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Anunțul survine în condițiile în care companii cum ar fi Coca-Cola și Starbucks au boicotat Facebook în luna iulie pentru că nu ia suficiente măsuri în vederea combaterii conținutului care răspândește ura, în urma morții lui George Floyd, un afro-american care a murit în custodia poliției, scrie News.ro.
Advertiserii s-au plâns de ani de zile că marile companii de media socială iau prea puține măsuri pentru a preveni ca reclamele să apară alături de conținutul care propagă ura, știrile false și conținutul dăunător. În septembrie, Facebook, YouTube și Twitter au semnat un acord cu advertiseri mari pentru combaterea conținutului online dăunător.
Facebook a afirmat vineri, într-o postare pe blog, că noile instrumente vor ajuta advertiserii să stabilească cum sunt afișate reclamele în Facebook News Feed, adăugând că va începe să testeze aceste instrumente cu un grup mic de advertiseri, un proces care ar putea dura un an până la finalizare.