Netflix ar putea mări tarifele abonamentelor sale, după succesul combaterii partajării parolelor

Netflix ar putea mări tarifele abonamentelor sale, după succesul combaterii partajării parolelor
Profit.ro
Profit.ro
scris 17 oct 2023

Succesul măsurilor Netflix de combatere a partajării parolelor a sporit probabil numărul de abonați cu aproximativ 6 milioane în trimestrul al treilea, iar pionierul streamingului este așteptat să pregătească terenul pentru creșterea tarifelor, atunci când va raporta câștigurile miercuri, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
27 mai - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, CEC Bank, Sphera, Teraplast

Singurul streamer major profitabil, Netflix a rezistat să se alăture rivalilor precum Walt Disney în creșterea prețurilor abonamentelor fără reclame în acest an și, în schimb, a limitat partajarea parolelor în afara gospodăriilor, pentru a obține acces la cei peste 100 de milioane de telespectatori care folosesc serviciul său fără a se abona, scrie News.ro

FOTO România va fi promovată turistic la BBC, o lună CITEȘTE ȘI FOTO România va fi promovată turistic la BBC, o lună

”Netflix seamănă acum foarte mult cu o companie de utilități, pe multe piețe. Provocarea de a fi etichetată ca o companie de utilități este modul în care o companie în curs de maturizare continuă să găsească creștere”, au spus analiștii de la Bernstein.

Compania ar putea crește prețurile după încheierea grevei actorilor de la Hollywood, a relatat un articol la începutul lunii octombrie.

La cinci luni după ce a convocat o grevă care a aruncat Hollywood-ul în frământări, Writers Guild of America (WGA) a aprobat săptămâna trecută un nou contract cu marile studiouri.

Netflix, cu toate acestea, a rezistat bine grevei, datorită prezenței sale internaționale mai mari și a listei de conținut puternice.

După un început lent pentru planul de abonament cu reclame lansat anul trecut, analiștii au spus că se așteaptă că Netflix va crește prețurile opțiunilor sale fără reclame în lunile următoare, pentru a împinge mai mulți abonați la celălalt nivel, unde reclamele ajută la obținerea de venituri mai mari per utilizator.

Până acum, majoritatea telespectatorilor care s-au abonat la Netflix după reprimarea partajării parolelor, au optat pentru planurile fără reclame, au spus analiștii.

GRAFICE Prețul gazelor a sărit de pragul de 200 de lei/MWh pentru prima dată în ultima jumătate de an. Scumpire cu 50% în 10 zile. Care sunt motivele CITEȘTE ȘI GRAFICE Prețul gazelor a sărit de pragul de 200 de lei/MWh pentru prima dată în ultima jumătate de an. Scumpire cu 50% în 10 zile. Care sunt motivele

Planul său standard cu reclame costă 6,99 dolari pe lună, în timp ce planurile fără reclame încep de la 15,49 dolari.

”Folosind aceste tactici, Netflix își va dubla probabil numărul de spectatori susținut de reclame, anul viitor”, a declarat analistul Insider Intelligence Ross Benes.

El se așteaptă ca Netflix să arate mai multe reclame utilizatorilor, în timp, ajungând din urmă companiile concurente.

Abonamentul cu publicitate este așteptat să aducă venituri de aproximativ 188,1 milioane de dolari în trimestrul al treilea încheiat în septembrie, cu adăugări de 2,8 milioane de abonați, conform estimărilor Visible Alpha.

În general, Wall Street se așteaptă ca streamerul să anunțe cele mai puternice adăugări trimestriale de abonați în acest an, conform datelor LSEG.

Veniturile din trimestrul al treilea au crescut probabil cu 7,7% la 8,54 miliarde de dolari, cea mai rapidă creștere din cinci trimestre, datorită programelor puternice, care au inclus ultimele sezoane din ”Sex Education” și ”Virgin River”. 

viewscnt
Afla mai multe despre
netflix
conturi
pret