Vânzarea de ziare în Statele Unite a scăzut, în 2016, cu 8 procente față de anul precedent

Vânzarea de ziare în Statele Unite a scăzut, în 2016, cu 8 procente față de anul precedent
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 iun 2017

Vânzarea de ziare în Statele Unite a înregistrat o scădere de 8% în 2016, față de anul precedent, informează AFP.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Pentru publicațiile care apar de luni până vineri, acesta a fost al 28-lea an consecutiv de scădere, potrivit unor date publicate joi de institutul independent Pew Research Center, care a făcut calculul prin însumarea vânzărilor edițiilor tipărite și digitale.

În ultimii 25 de ani, numărul exemplarelor vândute în timpul unei săptămâni a scăzut cu aproape jumătate (-42,3%), scrie News.ro.

În 1987, în SUA, se vindeau în medie 62,8 milioane de ziare în fiecare zi a săptămânii. În 2016, cifra a ajuns la 34,6 milioane.

Pentru edițiile de duminică, scăderea a fost de 8%, atât în varianta tipărită, cât și digitală.

Bruxelles-ul lasă statele membre să taie până la 0 TVA la cărți, ziare, periodice și publicații electronice.Deputat european: Guvernul român să aplice decizia! CITEȘTE ȘI Bruxelles-ul lasă statele membre să taie până la 0 TVA la cărți, ziare, periodice și publicații electronice.Deputat european: Guvernul român să aplice decizia!

Contrar așteptărilor, costurile au crescut ușor, cu 0,3%. Astfel, prețul pentru mai multe publicații a fost crescut.

În ciuda scăderii vânzărilor, veniturile obținute s-au menținut în ultimii 20 de ani și chiar cunosc o creștere ușoară în ultimii cinci ani.

Cât privește publicitatea, situația este diferită. În cel mai bun an din ultima jumătate de secol, 2005, facturarea reclamelor a scăzut cu 31.000 de milioane de dolari. Veniturile din anunțurile publicitare au scăzut cu 63%.

În schimb, facturarea publicității pentru edițiile online este în creștere și reprezintă acum 29% din veniturile totale obținute din vânzarea de spații pentru anunțuri, însă această creștere nu reușește să compenseze declinul în care se găsește publicitatea pentru publicațiile tipărite.

viewscnt
Afla mai multe despre
vanzare ziare
sua