Cotidianul New York Times a anunțat achiziționarea site-ului de informații sportive The Athletic, devenit în ultimii șase ani o referință în sector, pentru 550 de milioane de dolari, un nou semnal de diversificare a grupului de presă, informează AFP.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Site-ul va continua să funcționeze independent de New York Times, conform Agerpres.
Lansat în 2016, The Athletic a devenit un important site de informații sportive cu plată, dar cu o puternică implantare locală, angajând ziariști de renume în marile orașe americane. Platforma a devenit rapid unul din principalii furnizori de informații sportive în Statele Unite.
La finele lui 2021, ea număra aproximativ 1,2 milioane de abonați, a anunțat New York Times.
Site-ul s-a dezvoltat cu viteză accelerată, lansând o versiune britanică în 2019 și încheind un parteneriat cu grupul australian de televiziune Optus Sport în 2021.
Cei doi co-fondatori, Alex Mather și Adam Hansmann, s-au angajat să rămână în cadrul companiei, primul ca director general și al doilea ca numărul doi.
"Times oferă deja o acoperire sportivă pentru un public larg. Dar achiziția The Athletic ne va permite să propunem mai mult", a spus președintele director general al grupului, Meredith Kopit Levien.
De mai mulți ani, New York Times s-a lansat într-o politică de achiziții țintă pentru diversificarea audienței sale.