Producătorul german de echipamente sportive Adidas AG a anunțat că a finalizat vânzarea brandului Reebok companiei americane Authentic Brands Group, pentru 2,1 miliarde de euro, și va implementa un program de răscumpărare de acțiuni de 1,5 miliarde de euro, transmite DPA.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Vânzarea Reebok face parte din planul Adidas de a elibera numerar și de a majora dividendele pentru investitori, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI Aeroporturile din România investesc în tehnologii de ultimă generație"Acest plan va fi realizat printr-un nou program de răscumpărare și reflectă perspectivele noastre încrezătoare în acest an, în pofida dificultăților diverse cu care ne confruntăm în prezent", a afirmat directorul financiar Harm Ohlmeyer.
Pentru a putea concura mai bine cu rivalul Nike Inc., Adidas a preluat Reebok în anul 2006, cu 3,8 miliarde de dolari, însă performanțele slabe ale acestei mărci au determinat investitorii să ceară în repetate rânduri grupului german să vândă Reebok.