Adolescenții care se uită prea mult la reclamele pentru alimente nesănătoase de tipul junk food ar putea consuma sute de pungi de chipsuri, ciocolate și băuturi carbogazoase în plus, în fiecare an, în comparație cu cei care nu privesc reclame, spune un nou studiu preluat de Press Association.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Cercetătorii au ajuns la concluzia că cei care petreceau mai mult timp în fața micului ecran erau de 1,9 ori mai predispuși la consumul a două sau mai multe băuturi dulci pe săptămână și de 1,8 ori mai predispuși să consume junk-food săptămânal, scrie Agerpres.
Autorii spun că tinerii expuși la publicitate în timpul utilizării serviciilor de televiziune la cerere sunt de asemenea supuși riscului.
Cei expuși la cantități mari de reclame sunt de 1,5 ori mai predispuși la a consuma două până la patru băuturi carbogazoase în fiecare săptămână.