Vitacom Electronics, unul dintre cei mai importanți electro-retaileri din România, anunță o cifră de afaceri de 38,5 milioane de lei în primele nouă luni ale acestui an, cu 13,5% mai mare decât în perioada similară a anului trecut.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
”Pentru Vitacom, primele nouă luni ale acestui an au fost caracterizate de o creștere continuă în ceea ce privește valoarea vânzărilor efectuate. Obiectivul stabilit la începutul anului 2018 a fost depășit cu 13,5% față de anul trecut. În ceea ce privește profitul, dacă ne referim la aceeași perioadă, vorbim de o creștere de 3%”, declară Aviva Vita, PR & Marketing Manager în cadrul Vitacom Electronics.
Cele mai bine vândute produse au fost sursele de alimentare, becurile cu LED, accesoriile audio, robineții, boxele, cablurile HDMI și acumulatorii plumb-acid.
Pentru anul 2018, retailerul anticipează o creștere de 15% a vânzărilor efectuate, de 57,3 milioane lei.
În ceea ce privește raportul vânzărilor online versus offline, retailerul Vitacom încearcă să mențină un echilibru între cele două canalele de desfacere. Vânzările online au reprezentat 55%, clienții companiei îndreptându-se tot mai mult către magazinul online.
Vitacom Electronics este prezentă pe piața locală din 1991.