Retailerul Kaufland România a încheiat anul trecut cu o cifră de afaceri de 11,87 miliarde lei (circa 2,27 miliarde euro), în creștere cu circa 9% față de anul precedent.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Până în 2024, retailerul german vrea să ajungă la 160 de magazine în România, de la 132 în prezent.
CITEȘTE ȘI Vinul de azi: Primitivo di Manduria DOC 2018 Costantino CollezioneKaufland a intrat pe piața din România din 2005 și este parte a grupului german Schwarz, care mai deține în România rețeaua de retail Lidl, și se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în șapte țări.
Anul trecut, Kaufland a generat valoarea adăugată directă în România de aproximativ 461,7 milioane de euro. Compania avea, la finele anului 2019, aproape12.500 de locuri de muncă cu normă întreagă, cu circa 120 angajați full time în plus față de 2018.