Magazinul online Vegis.ro, ce comercializează produse naturiste, bio, vegane și suplimente alimentare naturale, a anunțat o creștere de 32% a cifrei de afaceri față de anul anterior, până la 1,87 milioane euro, creștere datorată dinamicii numărului de tranzacții, fiind înregistrate cu 35% mai multe comenzi față de 2016.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Comenzile plasate de pe dispozitive mobile au înregistrat o creștere de 40% în comparație cu anul 2016 și au ajuns să reprezinte aproximativ 38% din total. Comanda medie s-a menținut la 150 lei, la fel și topul județelor din care se comandă cel mai mult – București, Brașov, Cluj, Timișoara, Iași și Constanța.
„În ultimii doi ani s-a schimbat practic comportamentul de achiziție. Dacă până acum coșul clienților conținea, în general, aceleași tipuri de produse, în ultimii ani acesta s-a diversificat, clienții încearcă produse noi”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondator și Director Dezvoltare Vegis.ro.
La nivel de piață, Vegis.ro estimează că un procent de 65% dintre cumpărători sunt femei, cu vârste între 25 și 45 ani, cu putere de cumpărare mare, din mediul urban.
Gama de cosmetice bio aduce circa 15% din vânzări, în timp ce suplimentele reprezintă circa 50%.
Înființat la începutul anului 2012, în Brașov, Vegis.ro comercializează de 6 ani produse naturiste, bio sau vegane.
Valoarea pieței online de produse naturiste, bio și vegane este evaluată la circa 35 milioane euro in 2017, după o creștere de aproximativ 20% față de anul anterior.