Amazon.com va fi nevoită să măreasă prețurile în SUA în medie cu 2,1% - 2,6%, pentru a compensa impactul tarifelor aplicate de administrația Trump produselor din China, estimează analiștii Bank of America Merrill Lynch, transmite Reuters.
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Statele Unite au început duminică să impună tarife de 15% pentru o serie de produse din China, între care încălțăminte, smartwatches și televizioare cu ecrane plate, amplificând tensiunile comerciale dintre cele două țări, scrie News.ro.
CITEȘTE ȘI Mari nereguli găsite la vânzarea de pește în hypermarketuri precum Auchan, Carrefour, Kaufland, Selgros sau MetroAmazon va fi nevoită să majoreze prețurile în medie cu 2,1%, pe platforma sa principală, pentru a compensa impactul, în timp ce în cazul platformei comerciale destinate unor terțe părți prețurile vor crește în medie cu 2,6%, potrivit unei note a analiștilor BofA.
Compania de brokeraj estimează că retailerul online de mobilă Wayfair va mări în medie prețurile cu 4,6%.