Apple conduce în topul celor mai profitabile magazine tradiționale

Apple conduce în topul celor mai profitabile magazine tradiționale
Liviu Mihai
Liviu Mihai
scris 31 iul 2017

Apple este compania care face cei mai mulți bani din lume prin intermediul magazinelor fizice.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

eMarketer împreună cu CoStar au realizat un studiu legat de vânzările companiilor din retail. Exprimate în dolari per picior pătrat, datele acestui studiu vor să arate ce vânzări au retailerii raportate la suprafața magazinelor.

Astfel, Apple este compania cu cele mai mari venituri din retail, la distanță mare de orice alt brand. Compania condusă de Steve Jobs obține 5.546 de dolari pe fiecare picior pătrat din magazinele pe care le deține.

Unitatea americană de măsură picior pătrat reprezintă 0,092 de metri pătrați.

Retailerul Profi a deschis 5 noi magazine și acoperă acum 326 localități CITEȘTE ȘI Retailerul Profi a deschis 5 noi magazine și acoperă acum 326 localități

Alte prezențe notabile în acest studiu sunt reprezentate de comerciantul de combustibil Murphy USA, cu 3.721 de dolari pe picior pătrat, liderul vânzărilor în domeniul bijuteriilor, Tiffany & Co, cu 2.951 de dolari pentru fiecare picior pătrat al propriilor magazine și Reis & Irvy's, retailer de produse alimentare care obține 3.970 de dolari pe picior pătrat.

Apple nu este pentru prima oară pe primul loc într-un astfel de top. Ba chiar, într-un studiu din 2012, gigantul american era cotat la 6.050 de dolari pe picior pătrat. Vânzările magazinelor Apple sunt așteptate să crească pe final de an, după lansarea următorului model de iPhone.

De altfel, Apple se concentrează pe extinderea lanțului său de magazine. Compania americană urmărește în prezent să-și extindă prezența în Asia. După Taiwan, unde a deschis un magazin doar în urmă cu o lună, Apple urmează să inaugureze primul magazin din Coreea de Sud.

viewscnt
Afla mai multe despre
apple
retail