Retailerul german Metro AG a raportat joi o creștere de 1,5% a vânzărilor în anul financiar care s-a încheiat la 30 septembrie, dificultățile de la subsidiara sa din Rusia fiind compensate de avansul din Asia și din Europa de Est, transmite DPA.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
Vânzările Metro au urcat la 29,9 miliarde de euro (33,3 miliarde de dolari) în anul financiar care s-a încheiat la 30 septembrie, față de 29,5 miliarde de euro în anul precedent, scrie Agerpres.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV FOTO Hotelierul Mohammad Murad intră pe nișa de haine cu o țintă: 15 outlet-uri în 1 an. Primul - azi lângă aeroport. "Gata cu prețurile mari din mall!". Urmează food, mobilă, decorațiuniVânzările din Asia și din Europa de Est au ajutat compania să-și îndeplinească țintele financiare. Excluzând efectele cursului de schimb, vânzările anuale au urcat cu 2,5%.
Rusia rămâne un motiv de îngrijorare pentru companie. Vânzările Metro pe această piață au scăzut cu 5,4% iar în Germania cu 0,5%.