OMV Petrom și Auchan Retail România au anunțat extinderea parteneriatul pentru deschiderea de magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție Petrom. Acest parteneriat presupune deschiderea a 400 de magazine MyAuchan în toată rețeaua Petrom, din peste 250 de localități, în următorii cinci ani.
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast
"În funcție de suprafața stației, pe rafturi se vor găsi până la 2.500 de produse dintr-o gamă variată: de la produse alimentare, inclusiv produse proaspete, fructe și legume, până la produse non-alimentare, precum cosmetice, detergenți, produse pentru bebeluși și accesorii auto, la prețuri MyAuchan net avantajoase pentru comerțul de acest tip derulat în benzinării", precizează companiile.
CITEȘTE ȘI FOTO Porsche a prezentat noul hybrid Panamera și cel mai puternic motor din gamă, Turbo S. Clienții din România pot deja comanda noile motorizăriStațiile Petrom vor intra într-un amplu proces de modernizare care, pe lângă amenajarea de magazine MyAuchan, include înlocuirea elementelor de identitate vizuală, precum și lucrări exterioare în zona pompelor și în cea a serviciilor adiacente (spălătoria de mașini, alimentarea cu GPL).
În plus, în cadrul a cinci stații-pilot de distribuție, se vor crea culoare rapide, respectiv pompe la care se poate achita direct, cu cardul sau cu telefonul mobil.
La finalul lui 2019, OMV Petrom și Auchan Retail România aveau deschise 17 magazine de proximitate MyAuchan în stațiile de distribuție marca Petrom.