Blocajul lanțurilor de aprovizionare ar putea însemna vânzări mari pentru retailerii de haine second hand

Blocajul lanțurilor de aprovizionare ar putea însemna vânzări mari pentru retailerii de haine second hand
Profit.ro
Profit.ro
scris 9 nov 2021

Analiștii se așteaptă ca retailerii de haine second hand ThredUp și Poshmark să își îmbunătățească estimările privind vânzările de sfârșit de an, în condițiile în care lipsa de haine noi în magazine îi determină pe cumpărători să ia în considerare opțiunea second hand pentru sărbători, transmite Reuters.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro “Energy Road - Energie la tine acasă”. Parteneri: AS & Partners, FPPG, Delgaz Grid, Hidroelectrica, Nuclearelectrica, Premier Energy, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

Un studiu realizat în luna octombrie de firma de consultanță Adobe Analytics a descoperit că segmentul hainelor avea cel mai ridicat nivel de stoc epuizat în rândul retailerilor americani. Aceste deficite de aprovizionare ar urma să îi direcționeze pe și mai mulți oameni spre companiile care vând haine second hand, precum Poshmark Inc, ThredUp Inc și ReaReal, care nu sunt afectate în aceeași măsură de blocarea lanțurilor globale de aprovizionare deoarece își obțin produsele în principal din dulapurile gospodăriilor americane, scrie Agerpres.

Securizarea muncii de la distanță CITEȘTE ȘI Securizarea muncii de la distanță

"Stocurile sunt limitate acum. Consumatorii vor cumpăra de acolo de unde vor găsi stocuri, pentru a se asigura că obțin din timp articolele pentru sărbători", spune Jessica Ramirez, analist retail la Jane Hali & Associates.

Retailerii care vând articole second hand au înregistrat o creștere explozivă în ultimii ani pe măsură ce consumatorii preocupați de mediu din Generația Z și Millennials sunt din ce în ce mai interesați să cumpere produse folosite și să își reducă impactul asupra mediului. Iar piața ar urma să devină și mai mare. Peste o treime dintre cumpărători declară că este posibil să cumpere haine second hand pentru sezonul de sărbători din acest an, iar nivelul crește la 50% pentru persoanele cu vârsta până la 40 de ani, potrivit unui studiu efectuat de Accenture în rândul cumpărătorilor americani.

viewscnt
Afla mai multe despre
haine
second hand