Britanicii de la PayPoint și-au ridicat veniturile din România cu 23% în primul semestru al anului fiscal, depășind 19 milioane lire sterline

Britanicii de la PayPoint și-au ridicat veniturile din România cu 23% în primul semestru al anului fiscal, depășind 19 milioane lire sterline
Florentina Dragu
Florentina Dragu
scris 24 nov 2016

Veniturile procesatorului britanic de plăți PayPoint în România au crescut cu 23,1% în semestrul fiscal încheiat pe 30 septembrie, la 19,15 milioane de lire sterline (22,6 milioane euro), în condițiile în care numărul tranzacțiilor pentru plata facturilor a avansat cu 11,7%, la 32,6 milioane de tranzacții.

Urmărește-ne și pe Google News
Evenimente
20 mai - Eveniment News.ro: Energy Road - Energie la tine acasă. Parteneri: FPPG, Romgaz
30 mai - Maratonul Fondurilor Europene. Parteneri: BCR, BRD, CEC
4 iunie - Eveniment Profit.ro: Piaţa imobiliară românească sub spectrul crizei occidentale. Ediţia a IV-a. Parteneri: 123Credit, Cushman and Wakefield
6 iunie - Maratonul Energiei
13 iunie - Eveniment Profit: Piața de Capital.forum - Provocări pentru dezvoltarea piețelor și creșterea lichidității, Ediția a IV-a. Parteneri BCR, BVB, CEC Bank, Infinity Capital Investments, Sphera, Teraplast

În perioada aprilie-septembrie 2016, PayPoint a raportat venituri de 15,56 milioane lire sterline pe piața românească și a procesat un număr de 29,1 milioane de tranzacții pentru plata facturilor, se arată în raportul financiar al companiei. Cota de piață a companiei a crescut în intervalul analizat de la 21,3% la 23,1%.

Veniturile nete, care exclud costurile cu încărcările electronice de cartele telefonice, au urcat cu 19,8% pe segmentul facturilor și cu 66,1% pe segmetul de retail, în timp ce veniturile din încărcările de cartele telefonice s-au majorat cu 24,6%, potrivit raportului. Evoluția veniturilor nete a fost susținută de creșterea tranzacțiilor procesate, pe fondul extinderii portofoliului de clienți.

Britanicii și-au mărit rețeaua de terminale din România cu 521 unități în semestrul încheiat la finele lunii septembrie, de la 10.141 terminale în luna martie la 10.662 terminale, reprezentând peste o treime din numărul total de 39.635 terminale ale grupului.

În București apare un nou brand de cinematograf. Primul spațiu va fi amenajat în mall-ul Liberty Center CITEȘTE ȘI În București apare un nou brand de cinematograf. Primul spațiu va fi amenajat în mall-ul Liberty Center

Pe lângă serviciile pentru plata facturilor de utilități, servicii TV, telecom și internet, PayPoint furnizează servicii de transfer de bani și oferă șoferilor posibilitatea de a-și plăti rovinieta folosind terminalele proprii. Grupul britanic are operațiuni, pe lângă România, în Marea Britanie, Irlanda, Franța și America de Nord.

Veniturile PayPoint la nivelul grupului au scăzut cu 1,1% în intervalul aprilie-septembrie, de la 102,8 milioane lire la 101,7 milioane lire (119,8 milioane euro), ca rezultat al vânzării operațiunilor din online, în timp ce veniturile nete au coborât cu 1,5%, până la 58,4 milioane lire (68,8 milioane euro).

Profitul operațional înainte de taxe a urcat cu 15,6%, de la 21,3 milioane lire la 24,7 milioane lire (29,1 milioane euro), sprijinit de performanțele solide din România și de veniturile din plățile de pe dispozitivele mobile.

Grupul britanic a trecut pe profit în primul semestru al anului fiscal curent, cu un câștig de 19,74 milioane lire (23,25 milioane euro), comparativ cu o pierdere de aproape 1,29 milioane lire în intervalul corespondent al anului trecut.

PayPoint a procesat 337,2 milioane tranzacții în perioada aprilie-septembrie, în scădere cu 15,5% raportat la primul semestru din anul fiscal precedent, valoarea tranzacțiilor procesate reducându-se cu aproape 32%, până la 4,9 miliarde lire (5,8 miliarde euro). Excluzând activitățile din online, volumul tranzacțiilor a crescut cu 0,1% în intervalul analizat, în timp ce valoarea acestora s-a majorat cu 0,4%.

viewscnt
Afla mai multe despre
paypoint
venituri
rezultate
plati facturi